Avon Haul

by - 24 septembra

Ahojte, 
v poslednom období sa mi doma nahromadili Avon výrobky, ktoré som si kúpila, a ktoré som dostala od kamaráta.
Ak ma sledujete dlhšie viete, že mám Avon rada, mne ich výrobky vyhovujú, samozrejme, až na pár výnimiek. :)
Čo som si zaobstarala a aký je môj prvý dojem?


* Avon Instinct parfum:

Tento parfum mám už po druhýkrát, tej vône sa jednoducho neviem nabažiť. Páči sa mi výraznosť a krásna, prenikavá vôňa. Parfum navrhla známa herečka Megan Fox v spolupráci s Avonom. Keď som mala voňavku prvýkrát na sebe, každý mi ju chválil. Vraj mi pristane, a vraj na mne neskutočne dobre vonia. Výdrž vône je celodenná, dokonca ju vo vlasoch cítim aj po dvoch dňoch. Parfum má kvetinovo-drevité tóny, vonia po karambole, kamélii a santálovom dreve. 


* Avon Perceive Oasis parfum:

Vôňa z kategórie sviežich, kvetinovo-pižmových, v sebe zahŕňa listy fialky, pivóniu a spomínané pižmo. Objednala som si ju na základe odporúčania, a musím povedať, že mi veľmi sadla. Vydrží celý deň, kedže sa jedná o parfum. Vyhovovala mi viac v letnom období, no hodí sa aj na teplejšie, jesenné dni. 


* Laky na nechty BB 7 in 1 nail colour a Nail experts Prime base coat:

Pre mňa sú laky na nechty z Avonu najlepšie, aké som kedy skúšala. Okrem dlhej výdrže, majú krásne farby, taktiež si môžete vybrať laky s rôznymi efektami, a čo je super, 12 ml balenie v akcii vyjde na smiešne 2 eurá. Určite ich odporúčam, ja si stále dokupujem nové odtiene, a moja zbierka sa už pekne rozrastá. :)


* Planet Spa Amazonian Treasures hydratačná maska na tvár a Foot works zjemňujúci a ochranný krém na chodidlá:

Masky si kupujem pravidelne, len obmieňam vône a účinky. Túto som dostala od kamaráta, a musím povedať, že ma úžasnú vôňu, po bobuľách Acai. Gélová konzistencia bez problémov priľne na tvár, po zotretí zanecháva pleť jemnú, vláčnu a hydratovanú. 

Hydratačný krém na nohy mám doma už po druhýkrát, pekne vonia a nohy zjemňuje. Akurát mi vadí dlhšie vsakovanie, no nie je to až tak hrozné. Používam ho na noc, potom nôžky navlečiem do bavlnených ponožiek, a ráno ich mám ako bábätko. :P


* Špongia na sprchovanie a Avon Solutions thermal-active starostlivosť proti celulitíde:

Hubku na sprchovanie som si chcela kúpiť už dávnejší, no dostala som ju od kamaráta, takže som rada. :) Je príjemná na telo, dobre sa drží v ruke a pokožku neškriabe. Páči sa mi jej dizajn a ružová farba moju kúpeľňu osviežila :)

Celulitída trápi skoro trištvrte populácie. Gélový prípravok sa aktivuje trením, a na pokožke pôsobí hrejivo. Po nanesení počkajte 2 minúty, a koža vám začne jemne brnieť. Výrobok bojuje s celulitídou pomocou L- karnitínu a tepelný účinok navodí príjemný pocit. Úžasná vecička na jeseň a zimu. 


* Anew Nutri Advance hydratačný krém na tvár:

Krém som si objednala za účelom obnovenia stratenej hydratácie. Mne však nesadol, je príliš hutný a na tvári dlho schne. Nepáči sa mi tiež prídavok oleja, pokožka je potom mierne mastná. Avšak, ak máte extrémne suchú pokožku, pre vás je krémik ako stvorený. Starká ma suchú tvár, a jej veľmi sadol. Krásne jej pleť hydratoval a premastil. 


* Anew Vitale nočný gélový krém:

Pri tomto kréme som ostala veľmi prekvapená. Pleť mi počas noci osviežil, zregeneroval a zjemnil. Línia Vitale je učená ženám od 20+, preto ak potrebujete nočný krém, vyskúšajte tento. Gélová konzistencia zabezpečí rýchle vstrebanie, pocit uvoľnenia na tvári a vôňa mi pripomína cukríky. 


* Anew Vitale BB krém na tvár a Korektor na tvár Ideal Flawless, odtieň- fair:

BB krém sa stal momentálne mojím najobľúbenejším podkladovým krémom. Má ľahké zloženie, jemné krytie a ochranný faktor. Hodí sa pre ženy s normálnou alebo citlivou pleťou. Balenie má ružovú farbu a vôňa krému je neopísateľná. :) Odtieň patrí medzi univerzálne.

Korektor som dostala od maminy. Už som ho raz mala, a vyhovoval mi, používala som ho na vyrážky, žilky či červené fľaky na tvári. Odtieň patrí medzi najsvetlejšie, hodí sa tiež na kontúrovanie či prejasnenie. 


* Ceruzky na oči Glimmerstick flick odtieň- forest (zelený) a sky (modrý):

Skvelý tvar ceruziek umožňuje dokonalú a precízni aplikáciu. Používam ich na horné viečko, ako linky. Dostala som ich od kamaráta, a musím povedať, že farby vybral úžasné. Modrú linku som už použila aj na dolné viečko, a vydržala mi celé dopoludnie. Po čase sa pigmenty začali strácať, no v podobe linky na hornom viečku vydržia celý deň. Podľa mňa sú to tie najlepšie ceruzky z Avonu z celej ich ponuky, čo sa výdrže týka. 


* Telový krém Avon Skin so soft s argánovým olejom a Rúž na pery Ultra Color Indulgence odtieň- Hibiscus:

Telový krém ma jemné, nadýchané zloženie, a je určený na nočné použitie. Ešte som ho na tele neskúšala, no ruky pekne hydratuje. Som zvedavá, ako bude zjemňovať moju pokožku. 

Rúž na pery v tomto odtieni bol pre mňa úlet, myslela som, že odtieň bude viac crazy, avšak na perách vyzerá fakt pekne. Hodí sa skôr na leto, no v líčení je dnes všetko dovolené. Viem si ho predstaviť pri bielom outfite, kde vystúpi do popredia. :)


* Avon brow definer ceruzka na obočie odtieň- dark brown:

Potrebovala som novú ceruzku na obočie a chcela som vyťahovaciu, nie tú, ktorú si musíte strúhať. V obchode som nenašla pravý odtieň pre mňa, tak som sa rozhodla skúsiť túto krásku. Urobila som dobre, používam ju denne, a moje obočie má konečne normálny vzhľad. 


Páčia sa vám produkty? Používate Avon výrobky?

Soňa

You May Also Like

8 komentárov

  1. Ten rúž má krásnu farbu. A veľmi ma zaujali aj voňavky. :) Všetko voňavé zbožňujem a tiež takého drevito kvetové vône su užasne, prídu mi také ženské. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty masky Planet Spa mám z Avonu úplně nejraději a moc by mě zajímalo, jak voní ty parfémy. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Parfémy sú veľmi pekné, dúfam, že ich niekedy ovoniaš. :)

      Odstrániť
  3. z avonu si moc neobjednávám a když tak spíš pro někoho třeba k Vánocům skrz kamarádku. Teď jsem ale od kamarádky dostala k narozeninám jedne sprcháč a přesně tu fialovou masku, co tu ukazuješ, je skvělá a ta vůně je vážně boží!:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ked som si kupila nejaky lak od avonu nikdy mi nevydržal aspon tie 3-4 dni a tak som ich prestala kupovat, a tak som použivala miss sporty tie mi vydržali.. no teraz som neodolala tomu avoňackemu bb laku na nechty a ked som ho vyskúšala konečne mi vydržal je super:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží to aj od typu nechtu,mne sedia a aj dlho vydržia. ;)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)