DIY projekt

by - 14 septembra

Ahojte,
v škole som kreatívne práce veľmi neobľubovala, pretože sa mi skoro nikdy nič nevydarilo. Avšak tak, ako aj iné dievčatá, aj ja chcem mať krásne školské pomôcky. Keď idem nakupovať, väčšinou si kupujem zošity, ktoré sú už niečim zaujímavé a pútajú pozornosť. 
Písali ste mi do komentárov, že by ste uvítali DIY. Dúfam, že sa vám moje nápady budú páčiť, aj keď niektoré sú na úrovni škôlkára. :D
Berte to s rezervou, každí sme dobrí v niečom inom. :)


ZOŠITY

* Zošit na všetky predmety:

Zošit, ktorý som si kúpila, má krásny, ružový, plastový obal. Kedže som nechcela lepiť obrázky či rôzne dekorácie na povrchovú vrstvu, svoj DIY projekt som presunula na prvú stranu pod plastom.
Na všetky kreácie budeme potrebovať tieto veci:


Začala som tým, že som si vystrihla obrázok z časopisu, ktorý ma najviac zaujal. Následne som rohy obrázka šikmo zastrihla, aby som vytvorila krajší vzhľad. Lepidlom som nalepila obrázok na čistú stranu a počkala, pokiaľ zaschne. Použila som tyčinkové lepidlo z Lidla, odporúčam ho, pekne drží a dobre sa s ním pracuje. Kedže sa mi hodili hviezdičkové nálepky, rozhodla som sa použiť ich na zošit. Lepila som ich hala bala, tak, ako sa mi páčilo, veď fantázii sa medze nekladú. :) Po zaschnutí som zošit zavrela, a skvelé je to, že plast chráni obrázok, čo mi veľmi vyhovuje. 
Prvú stránku máme hotovú, poďme teda na vnútro.


Vo vnútri sa nachádzajú predeľovače, ktoré som si tiež jemne vyzdobila. Použila som nálepky do diára a kamienky.


* Zošit na blog:

Tento zošit je výrazný sám o sebe, preto som len pomocou kamienkov vytvorila písmenko B na prednom obale. :)


Doska na papiere:

Modrá farba je moja najobľúbenejšia, preto aj dosku na papiere mám v tejto farbičke. Po rokoch používania mi farba trocha vybledla, preto som dosku úplne zmenila. Použila som na to len washi pásky, ktoré som kupovala v Lidli, Kik a Pepco. Opäť som si vystrihla obrázok, ktorý ma zaujal, a nalepila ho na dosku. V prednej časti má doska spinku, preto treba obrázok orezať. Po nalepení som počkala pár minút, a následne som pomocou washi pásky ozdobila okraje. Mne sa páčila zelená farbička. :) Aby mi okraje pásky dobre držali, prelepila som ich ešte obyčajnou lepiacou páskou. Na prednú stranu som nalepila zlaté srdiečka- tie mi zakryli nápisy a nerovnosti. Na zadnej strane som ponechala pôvodnú farbu, a wualááá, doska je hotová. :)


Dúfam, že sa vám moje DIY projekty páčia a že ich niekedy vyskúšate. :) 

Zdobíte si školské pomôcky? Ak áno, napíšte mi dole do komentárov vaše tipy na dekorácie. 

Pekný deň,
Soňa

You May Also Like

6 komentárov

  1. Podobné diy som robila aj ja. Lepila som mramorový papier na zápisník a chystám sa aj na dosky. Díky za tipy.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, moc krásne :D Ja som si zošity zdobila predminulý a aj minulý rok, ale tento rok sa mi to už veľmi nechcelo :) Urobila som len jeden a ten sa mi tak páči, že do ani nechcem používať na nejaký predmet v škole :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, kedže doma mám veľa blokov, tieto budem využívať najmä v škole. :)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné :) ja som si zdobila diár, al le tento rok som sa do toho veľmi nechytia. Asi preto, že som si kúpila pekbé zošity samé o sebe, ale veľmi by som sa chcela do toho pustiť. Moja šikovnosť ale nie je celkom ideálna na takéto práce, tak uvidím :D ale krásne si to ozdobila, obzvlášť to oko je naozaj skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, ani ja nie som veľmi šikovná, no aspoň troška skrášlenia som skúsila. ;)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)