Milujem večernú sprchu, a ty?

by - 26 septembra

Ahojte krásky moje,
bez čoho si neviem predstaviť ukončenie dňa je sprchovanie. Kedže doma vaňu nemáme, musela som si zvyknúť na užší priestor, a na relax po stojačky. Aby som si sprchovaciu rutinu vždy niečim spríjemnila, vyžívam sa v nákupe sprchovacích gélov a olejov. 
Pri objednávke z eshopu www.notino.sk mi v košíku pristal set telovej kozmetiky, o ktorom si dnes niečo povieme. Taktiež v závere článku spomeniem púder, ktorý je konkurentom pre Stay matte od Rimmel. :)


* Farmona tutti frutti sada telovej kozmetiky s kivi a karambolou:

Na značku som počula samé dobré ohlasy, dievčatá si pochvaľovali najmä ich telové peelingy, preto som si vybrala sadu, kde sa jeden nachádzal. Už na prvý pohľad ma kozmetická sada tutti frutti okúzlila, myslím, že krásna zelená farbička navodí tu správnu ukľudňujúcu atmosféru. Páči sa mi darčekové balenie a tiež objem samotných výrobkov.
Vôňu som vyberala náhodne, no trafila som sa nielen do vlastného vkusu, ale aj do vkusu mojej maminy a sestry. Ak si všimnete, produkty pochádzajú z Poľska, preto som pri nich ostala milo prekvapená.


Telový peeling má krémovo-gélové zloženie zelenej farby a krásnu vôňu. Peelingové častice sú presne také, aké by mali byť, čo sa mi páči, lebo pri každom sprchovaní by sme nemali zabúdať na samotný peeling, a ak sú zrnká veľmi veľké, zbytočne dráždia pokožku. 
Ak vás trápia suché lakte, kolená či päty, produkt si s nimi ľahko poradí. Mne sa osvedčil pred holením, pretože pokožku zjemní, odstráni odumreté bunky a jemne prekrví. Holenie je potom oveľa rýchlejšie a z hladkých nôh sa môžem tešiť dlhšie, ako obvykle. Zloženie pripomína krémové želé, avšak na pokožke sa skvelo rozotiera. Používam ho vždy pred sprchovacím gélom, telo skvelo osvieži a pripraví na nanášanie telového mlieka.
Pred použitím treba pokožku namočiť, a potom už len krúživými pohybmi aplikovať peeling na miesta, kde potrebujete. Po umytí produktu následne použite sprcháč, a jemná pokožka vás bude sprevádzať po celý deň.


Sprchovací olej mi pripomína lak na nechty, je totižto krásne hustý, a pritom úžasne hydratačný. Olej má 500 ml, uzáver je vyrobený z pevného materiálu a fľaša sa v ruke dobre drží.
Príjemná vôňa mi pripomína exotické Bali, keď som v sprche, a zavriem oči, hneď sa ocitnem niekde na pláži s bielym pieskom, a drinkom v ruke. Pokožku zvláčňuje, hydratuje a prevonia. Pre mňa jeden z top produktov na telo, aké doma mám. Hravá konzistencia oleja a jemné trblietky zaručia, že sa v sprche nudiť rozhodne nebudete. :P. Olej nezanecháva mastný pocit, príjemne sa používa a odporúčam ho každému, kto si chce zo sprchovania spraviť nezabudnuteľný zážitok. :)


Krém na telo som zatiaľ neskúšala, doma mám plno otvorených produktov, ktoré musím spotrebovať. Avšak ak si všimnete, krém ma jemne zelenú farbičku, čo je milý detail. Tuba je chránená hliníkovou fóliou, aby krém nevytiekol alebo nebol poškodený.


* Astor anti-shine mattitude zmatňujúci púder na tvár, odtieň- 001 Ivory:

Púder patrí medzi moje najviac používané produkty v líčení. Aj keď sa mi tvár veľmi nemastí, vždy príde chvíľa, kedy je potrebné púder vytiahnuť, a použiť ho. Moja pokožka sa počas dňa mastí len v okolí t-zóny, preto používam púder hlavne v týchto partiách. Mojou srdcovkou bol vždy púdrik od Rimmelu. Astor Mattitude púder na tvár ma prekvapil, produkt totižto perfektne kryje, zmatňuje, pokožku nevysúša a vydrží celý deň. 
Pri vyberaní z balíčku mi púder spadol, preto mám z neho troška odlomené. Na kvalite sa však nič nezmenilo, len obal je mierne porušený. Z tohto dôvodu považujem spomínaný obal za chybičku krásy, mohol by byť z pevnejšieho materiálu. Púder ma ohúril, póry s ním vyzerajú menšie, odtieň je vhodný aj pre úplné bledulky, a čo sa mi najviac páči, neobtláča sa na oblečenie. Mne vyhovuje, určite si ho v budúcnosti znova objednám. :)


Poznáte značku Farmona? Aké produkty používate pri sprchovaní?

Krásny deň,
S.



You May Also Like

7 komentárov

  1. Jeeej užasne vyzeraju tie produkty z kivi vidím ich prvý krát:)) mi máme doma vaňu ale vždy som sa len sprchovala..ked sme boli s bratom malý sme sa kúpavali a hrali ale teraz už iba rychlo sprcha a von! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na značku Farmona jsem se nedávno dívala a určitě nějaký sprchový gel a nebo peeling na tělo chci vyzkoušet, zatím ale nevím jakou vůni, jelikož všechny musí krásně vonět :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja poznám, aj som vykúšala od Farmony peeling, ktorý neskutočne voňal. mnam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkty vyzeraju uzasne :) zaujal ma peeling a sprchovy olej, inak so znackou nemam skusenosti. Na sprchovanie teraz pouzivam olej od Rituals a penu od Balea, s ktorymi si sprchu celkom uzivam :)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)